Alla inlägg under februari 2013

Av Fanny - 22 februari 2013 13:40

Var bara tvungen att visa er denna söta bild på min lilla Chihuahua kille som är 2 år :) och på måndag får han en liten chihuahua bebis-kompis ;)

Av Fanny - 22 februari 2013 12:57

Hej!
Tänkte berätta en väldigt rolig sak för er :) jag har äntligen klarat min spärrtenta (en tenta som avgör om man får fortsätta studera eller ej) på lärarprogrammet på Linköpings Universitet, känns magiskt :D jag har suttit uppe och pluggat från morgon till kväll (bokstavligen) på denna tenta och varit så orolig för att jag inte skulle klara den. Men i förrgår (onsdag) loggade jag in på min LiU mail med en stor klump i halsen och en oro om att jag inte skulle klara den, men när jag loggat in står det tentamen GODKÄND och då släppte allt som en sten och jag blev bara så överlycklig! Känns verkligen underbart!! Känns så otroligt skönt att denna jobbiga tenta äntligen är över och klarad!! :D

Oj vilket långt inlägg detta blev, men kände att jag var tvungen att dela med mig av detta :). Hoppas ni orkade läsa detta och inte somnade ;) hehe skoja bara ;)

Min

Av Fanny - 22 februari 2013 12:03

Åååh längtar så mycket tills på måndag när jag ska hämta den här lilla sötingen ??

Av Fanny - 22 februari 2013 11:59

Vill verkligen ha sommar nu! Är trött på vintern och all kyla, burr :(.

Av Fanny - 22 februari 2013 11:33

Hej på er alla! Idag är det äntligen fredag! Så skönt. Denna helg kommer det att hända väldigt mycket (men väldigt roliga) saker. Bland annat ska jag fixa massor inför på måndag då jag ska köpa en liten vit ursöt chihuahua valp!!!! :) så mysigt. Jag har inte kommit på nåt bra namn än, men jag ska kolla runt lite på internet efter bra namnförslag. Nu ska jag ta en lång och härlig PW i solen, skönt! Ha en underbar fredag! :)Kram!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Hej!
I min blogg kommer du att få läsa om mode, skönhet och om min vardag.

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
<<<
Februari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards